instagram

تماس با ما

← کابینتی به سبک کلاسیک اما امروزی ؛ کابینت ممبران
کابینتی به سبک کلاسیک اما امروزی ؛ کابینت ممبران

کابینتی به سبک کلاسیک اما امروزی ؛ کابینت ممبران

امروزه کابینت ها تنوع بسیار زیادی دارند که میتوانیم با توجه به سلیقه، فضا، بودجه و دکوراسیون منزل خود، مدلی مناسب را انتخاب کنیم. یکی از پر طرفدار ترین کابینت های آشپزخانه این روزها، کابینت ممبران است که نسل جدید کابینت کلاسیک می باشد. ما در این مقاله به توضیح مفصلی درباره این کابینت میپردازیم.

کابینت ممبران چیست؟

به کابینت ممبران، کابینت های وکیوم یا کابینت های سه بعدی میگویند. کابینت های آشپزخانه ممبران به خاطر طرح های معرق و منبت آن در دسته کابینت های کلاسیک گذاشته شده اند و طرفداران بسیار زیادی دارد. کابینت ممبران جزو دسته کابینتهای MDF میباشد که روی آن روکش PVC یکپارچه ای کشیده شده است و بر روی کابینت آشپزخانه ممبران با دستگاه CNC طرح و نقش حکاکی میشود. کابینت ممبران نسبت به کابینت های کلاسیک که منبت ها و حکاکی همه بادست روی آنها انجام میشد مقرون به صرفه است و حکاکی های آن دستی نیست و با دستگاه CNC انجام میشود.

کابینت ممبران را میتوان به شکل ساده و بدون حکاکی و یا با حکاکی کم باشد که مناسب دکوراسیون های مدرن است. در کابینت ممبران پر از جزئیات ظریف و حکاکی است و هر جزء آن به چشم میآید حتی دستگیره ها که باید با دقت و متناسب برای کابینت انتخاب شود.

کابینت ممبران در طرح ها ، رنگ ها و نقش های بسیار زیادی طراحی و تولید و نصب میشود و که برای انتخاب باید به سلیقه، سبک دکوراسیون و اندازه آشپزخانه توجه کرد. کابینت آشپزخانه ممبران در رنگ سفید بسیار پر طرفدار است. رنگ سفید حکاکی ها و تزئین های روی آن را بیشتر نشان میدهد. انتخاب کابینت سفید، آشپزخانه بزرگ تر و دلباز تر به چشم میآید. یکی دیگر از رنگ هایی که برای کابینت آشپزخانه ممبران زیاد مورد استفاده قرار میگیرد رنگ قهوه ایی است که برای آشپزخانه های بزرگ و پر نور استفاده میشود به ما تداعی آشپزخانه تمام چوب را میدهد.

در کابینت کلاسیک ممبران به عنوان نماد یک نوع تزئین خاص را در کابینت آشپزخانه میبینید که در سایر قسمت های کابینت آشپزخانه دیده میشود از طراحی جزیره گرفته تا سر ستون ها و تاج کابینت و... از یک طرح خاص الگو گیری می کند.

طرح ها و حکاکی روی کابینت کلاسیک ممبران به سلیقه شما انجام میشود. اگر شما طرفدار کابینت ساده هستید میتوانید کابینت آشپزخانه ممبران ساده استفاده کنید. برخی دوست دارند داخل کابینت قسمتی را به صورت ویترین داشته باشند که قسمتی از درب کابینت را شیشه میکنند.

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران

هر مدل از کابینت دارای معایب و مزایایی هستند که قبل از انتخاب کابینت آشپزخانه باید از آنها اطلاع داشت تا انتخاب به جا و مناسبی داشته باشیم.

مزایای کابینت آشپزخانه ممبران

  • مقاوم در برابر رطوبت
  • دوام و طول عمر زیاد
  • با داشتن کابینت ممبران آشپزخانه ایی مجلل و کلاسیک خواهید داشت.
  • در برابر تغییر دما مقاوم
  • عدم تغییر رنگ
  • عدم پوسیدگی
  • دارای تنوع در طرح و رنگ
  • روکش یکپارچه و عدم نفوذ رطوبت و آب

 

معایب کابینت آشپزخانه ممبران

  • طرح های زیادی میتوان روی کابینت ممبران ایجاد کرد اما هر چه طرح ها ظرافت بیشتری داشته باشند کیفیت کار کمتر میشود زیرا به درستی وکیوم نمی شود.
  • جدا شدن روکش در اثر قرار داشتن طولانی در برابر نور آفتاب
  • قیمت بالا نسبت به کابینت های هایگلاس و ام دی اف 

شرکت آرکا چوب مفتخر است در زمینه طراحی ، تولید و ساخت انواع کابینت آشپزخانه در انواع سبک های مدرن و کلاسیک بر اصول مهم کیفیت،  ارائه خدمات بهینه و جلب رضایت مشتری خدمات خود را به شما عزیزان ارائه دهد. برای اطلاعات تماس به بخش ارتباط با ما مراجعه کنید.